marți, 29 septembrie 2015

RENAŞTERE-MI EŞTI





Din cufundarea mea în alte lumi cu stele
Strâns-am a lor săgeţi spre-a mă-ncalzi.
Doar visele-mi ardeau, în timp răceau şi ele
Cu gândurile repezi ce fruntea-mi împânzi.

Mă frige-al tău jăratec, fluid îmi curgi în vene
Tu, dor te-ai întrupat din aşteptarea grea .
Săpând adânc în mine te regăsesc în gene
Arhetip ascuns în slova de-a crea .

Deschis-ai dimineaţa-n surâsul veşniciei .
Freamăt de zori prelins mi-ai strecurat în piept .
Soare-n Calea Lactee--- cărarea bucuriei,
Îmi porţi spre tine paşii, spre tine mă îndrept .

Trandafiriu născut în clipă prin sărut,
Eşti bleo-cielul ce-mi umple tot golul din fereastră .
Din faptul serii durere-a dispărut ,
Ca pheonix renăscut-am, ca pasărea măiastră.

de Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu