joi, 24 septembrie 2015

ÎN ... UNIVERSUL IUBIRII



Mă trezisem lângă vocea ta 
ce mă dezmierda în cuvinte.
Tablou mi-ai făcut
şi m-ai agăţat
în rama sufletului tău.
Mă cânta glasu-ţi
în muzica şi versurile
care aparţineau altei lumi
---lumii noastre---
şi în care cutreieram,
mai ales nopţile,
unde luna ne era complice,
iar ochii argintii ai stelelor,
zâmbeau la noi.
Doar câte una se prosterna
şi cădea înaintea acestei iubirii,
pentru a-i împărtăşi
fiecare
câte o dorinţă ascunsă,
spre împlinire,
pe care ne-o dezvaluiam
în timp ce flamanzi de noi
ne chemam...
ne cautam...
,,Ce ţi-ai pus ?" ...ne-ntrebam...
,,Sărută-mă ! " ...îţi şopteam...
,,Sărută-mă!" ...îmi spuneai...
Aşa deschideam poarta lumii noastre
şi păşeam
un întreg
în...
UNIVERSUL IUBIRII .
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu