miercuri, 16 septembrie 2015

FII ARBORELE MEU GENEALOGIC



de Mara Emerraldi

Fii arborele meu genealogic
care din univers mi te-ai desprins.
Pe fiecare creangă agaţă-mi un fir logic
şi-atârnă-i foi ce sunt un vechi cuprins.

Schimbă astfel aceast-orânduială
pe frunze scris să-ţi fie doar iubirea.
Imaginea lui Eva în sfială
s-o văd şi eu, s-o vadă omenirea...

Şi fiecare frunză-n pastelul ei să poarte
săruturi ca peceţi de dragoste nebună.
Culoarea lor să fie păcatul cel de moarte
ce dăltuiesc pe frunza-ţi iubiri sub clar de lună.

Fii arborele meu genealogic,
trecut plin de victorii, cu floarea-ţi drept cunună !
Schimbă orânduiala şi sensul etimologic
menirii care-ai fost. La lira fii o strună.

Amorul să îl cânte a ta frunză de veacuri
undă de cântec fie emoţia vibrandă,
inimilor ce bat puternic prin iatacuri.
Tu schimbă rostul tău ,cu-a dragostei osândă.

Dulce-ţi va fi pedeapsa, ce-i a ta detrunchiere
corola-ţi drept ofrandă în piept să-mi dea vibraţii,
sub clarul cel de lună iubindu-ne-n cădere.
Fii arborele meu de multe generaţii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu