marți, 27 septembrie 2016

TRĂIESC


Trăiesc ca mirare sau ca întrebare?
Trăiesc un interval deschis de timp,
secundele trec prin mine, eu prin ele,
vin puhoi de numere până la sfîrșit de viață;
interval - revărsare -
secundă cu secundă în
trăire și vibrăție
MIRARE!
Trăiesc prin pendulul cu numerele lui
plus infinite,
eu - borna ce le vrăjesc
scutuându-mă de ele
într-un minus ce m-adună
- o formă de vis trecut
unde ... rămân imortalizată veciei
în cea mai desăvârșită înfățişare
- ÎNTREBARE?
Trăiesc numerele pendulului,
mă adun scăzându-mă în calcule
prin metoda absurdului
- eu fiind necunoscuta timpului
culegând petalele florilor de cireș,
zâmbetul soarelui topit ca mierea de căldură,
îmbrăcând rochia din frunzele de aur
și primind sărutarea pe tâmple a fulgilor de nea
- MIRARE! ... ÎNTREBARE?
Trăiesc un timp necunoscut
sau
timpul trăiește necunoscuta?
17 septembrie 2016
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu