duminică, 14 august 2016

TRIMITE-MI GÂNDUL TĂU


Trimite-mi gândul tău în fiecare seară,
Eu visul îl voi transforma-n poeme,
Cum Făt-Frumos aduce primăvară
În poala-ndrăgostitei Cosânzene.
Trimite-mi gândul tău în fiecare clipă,
Surâsul ce mi-l prinde e răsărit de soare,
Chiar de e perceptibil ca zbaterea de-aripă,
Petalele-mi deschide, a sufletului floare.
Trimite-mi gândul tău ca izbăvire,
Un psalm, o rugăciune să-i ridic,
Iar înălțarea fie-a ta iubire,
Eu, imnul slavei scri-voi să-ți dedic.
Trimite-mi gândul tău ușor ca pana,
O forță ce văzduhul îl străpunge,
De e senin, furtună el mi-e hrana
Și e balsam ce sufletul îmi unge.
Trimite-mi gându-atingere să-mi fie,
Mă mângâie ca raza selenară,
Eu am să-l prind lumină-n poezie ...
Trimite-mi gândul tău! Trimite-l iară!
15 iunie 2016
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu