duminică, 14 august 2016

AUTOCRITICĂ (tatălui meu)



,,Nu dai cojocul pe foc 
pentru un purice!''
Un purice
mă gâdilă să fac ...
moarte de purice.
Şi ...
mă pişcă el,
la mine pişcă gândul
de el să scap,
nu ştiu ce ... cum să fac
să nu-mi pătez
reputația
de ...
,,nu eşti în stare să faci nimic''
strânsă de-atâta amar de ani ...
ani de amar
în care nu mi-am vazut decât de
dragoste,
când credeam că ... undeva
perechea
îşi aşteaptă iubirea
pe care eu nu am dreptul s-o ucid ...
fără să mă gândesc
că dau înțeles la ...
,,nu eşti bună nici de dos de căciulă''.
Şi-avea dreptate tata ...
las puricele să mă pişte,
gându-mi ... să plece
fiindcă nu-s în stare
,,să omor nici măcar o muscă'',
tocmai venită să-mi ...
- zic eu -
păteze reputația.
11 iulie 2016
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu