duminică, 14 august 2016

A VEDEA


Am crezut ca mai pot crede în iubire.
Am crezut că mai pot crede în frumos.
Cred ce văd - un tot întors pe dos,
Unde-n tot primează năruire.
Am crezut o mare de cuvinte,
Am crezut că este adevăr.
Văd discordia, ispita de la măr,
Lumea, cimitir umplut de oseminte.
Văd ceea ce nu aş vrea să fie,
Văd cuvinte pline de blestem,
Văd ce este; alegem ce putem,
Văd o falsă, şubred-armonie.
Văd un haos făr' de-orânduială.
Văd cuvântul tremurând în vânt.
Văd un vânt ce-i negru de pământ.
Văd Pământu-n noaptea cea de smoală.
...................................................................
Nu sunt a fi pe mine-a mă vedea.
Nu sunt a mă vedea, deşi exist.
Nu sunt în existență fără Crist.
Nu sunt fără de Crist decât ciob de ulcea.
17 iulie 2016
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu