luni, 2 mai 2016

SĂ TE ÎNȚELEG ...



Ca să te înțeleg, copile
ieşi-mi în cale
,,afară şi
râde la soare
doar s-a îndrepta vremea''...

... mai vorbeşte-mi despre tine,
copile!
Ai multe să-mi spui ...
... cum hrăneai văzduhul
cu bătăi de aripi,
atunci
când ai dat pasării
să se-nfrupte
din pâinea
ce o țineai în mâini
ca ispită
şi binecuvântare.

Şi ...
ai să îmi zici
despre ...
piatra
pe care te-ai urcat,
să te înalți,
ca să atingi
zborul
şi seninul,
de parcă
nu-ți era suficient
albastrul,
cel din privirea-ți ...

Să-mi spui
de ...
mătasea înspumată a mării
în care
ți-ai cufundat picioarele goale,
cum ...
ea,
marea,
ți-a adus
imensitatea
ce-o oglindeşte,
spre minunare ta.

Ca să te înțeleg
vorbeşte-mi despre tine
cum vrei să mă cunoşti!?
... ca pe un zbor?
... ca pe o piatră?
... ca pe o mare
ce te-nfăşoară ...
... toate te înalță!

... şi vremea
s-a îmbunat
după râsul tău!

29 aprilie 2016
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu