sâmbătă, 21 mai 2016

ÎN CEAȚĂ


Din ceața vremii m-am născut,
Prin ceața vremii am trecut,
În ceața vremii m-am ascuns,
O ceață grea de nepătruns ...
Din ceața ca perdeaua deasă,
Prin ceața veșnică mireasă,
În faldul ceții mă strecor
Cu pas de ceață ... greu-ușor ...
Al ceții văl îl rup să văd
Lumea e vis sau e ...prăpăd?
Dincolo este totul clar
Și tot ce faci nu e-n zadar?
E în zadar iubirea? Moare?
E clar chiar totul ce dispare?
Prăpăd de e sau e doar vis
Văd vălul ceții? ... Îl rup în scris ?
O ceață grea de nepătruns,
Ceața în care m-am ascuns,
Prin ceața-n care am fugit
Am scris cuvinte, n-am grăit ...
Cu pas de ceață ... greu-ușor,
Mă rup de ceața vremii ... Mor.
În urma mea rămâne ceață
Și-n ceață-mi las corp rece-gheață ...
21 mai 2016
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu