luni, 12 octombrie 2015

O, TE-AM ALES



Dintre toate Big-Bang-urile
care le presupun că sunt,
mai mari sau mai mici
---tu fiind unul mic, dar pentru mine cel mai mare---
te-am ales pe tine să-mi fii începuturi .
Dintre toate universurile paralele
te-am ales pe tine
să fii Universul meu.
Dintre toate istoriile nescrise
te-am aşteptat pe tine
să fim şi scriem istoria noastră.
Dintre toate lumile
te-am ales să-mi fii lumea mea,
lumea construita din noi.
Dintre toţi eroii lengendari
ţie ţi-am aruncat batista
să fii cavalerul şi eroul legendei noastre.
La toate dimineţile
te-am ales să fii soarele lor,
soarele meu...
şi dintre toate nopţile
te-am ales
să-mi fii noaptea mea veşnică
cu luna şi stele...

O, te-am ales...

O, am ales
să-mi fii iureşul furtunii,
plânsetul ploii
şi crivăţul iernii !
Şi-atunci,
furtuna te-a luat,
ploaia te-a plâns,
iar crivăţul a îngheţat amintirea de tine,
de frumos...
de iubire,
de viaţă ...

12 oct 2015
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu