marți, 11 august 2015

IERTARE !



Iertare cer în gând şi-n fapt ,
Iertare pentru mai târziu !
Când ochiul a ajuns inapt,
Să strălucească prin pustiu,
Iertare cere gândul viu !

Iertare ! Am greşit, se ştie .
Viaţa mi-e plină de păcate.
Să-mi faceţi sfânta liturghie
De mor, să-nvii în moarte,
Să pot trăi pe mai departe

Spre-a consumă păcatul care
Acum nu pot să-l mai găsesc.
Mă ard precum o lumânare,
Iar în topirea-mi clocotesc
Un dor de dragoste-omenesc.

Iertare cer de-mpacaciune,
Iertare-i ultimul cuvânt !
Prin noaptea neagră de tăciune,
Lumina caut cu avant...
Voi, scoborâţi-mă-n mormânt !
 
Să caut un alt sens, acum,
De când... de când de la plecare...
Ce lung e drumul fără drum !...
E mult de mers prin larga zare !...
Pe a ecoului ... Iertare !

Mara Emerraldi
12 aug. 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu