joi, 6 august 2015

AM SĂ MĂ UIT ÎN OCHII TĂI ...




Am să mă uit în ochii tăi ,
de pot să-ţi spun cât te iubesc ...
mai bine las, căci nu-ndrasnesc ...
să văd de m-ai uitat, să ştiu ...
de vor fi goi, va fi pustiu...

Am să mă uit în ochii tăi ,
ce mă sorbeau neîncetat,
să caut dacă am plecat...
de-i noapte-aceea cu fiori ,
ce-am luminat-o până-n zori ?...

Am să mă uit în ochii tăi ...
unde e dor ce ne lega ,
când scurtul timp ne despărţea?
rămas-a primăvară-n ei
şi zborul alb de porumbei ?

Am să mă uit în ochii tăi ...
găsi-voi parcul cu alei ,
parfumul florilor de tei ?...
mai e pădurea cea de pini ,
să vin, de dor, să mă alini ?

Am să mă uit în ochii tăi ...
unde e toamna aurie,
castani cu frunzele făclie,
unde pe noi voi cauta,
să-mi spună ei sau...dumneata :

Unde suntem,
unde-am ajuns ?
Să îmi trimită un răspuns !

Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu