sâmbătă, 6 februarie 2016

PRIN LUMI CELESTE


In zori de zi când mă deștept
La tine gandu-mi fuge.
Tu imi pui soarele in piept...
Inima il ajunge...


Din noaptea-n care m-am trezit,
Avut-am un Luceafăr,
Iar visul ce l-a zămislit
E destrămat. Eu-s teafăr?

Aș vrea să-ți dau în schimb ceva
-O rază de iubire-
Dar a ramas pe undeva
Și nu-mi mai vin in fire.

Acum am soarele întreg
Am mii și mii de raze.
Imi caut raza s-o aleg
Să ți-o strecor prin fraze...

Îmi dai eterul, mă inspiri...
Sinusoida vieții,
Din Uroborus o deșiri,
Din cercul dimineții...

Vorba-ți aleanul doinei sună,
Dureri ea risipește.
Cu Pegas zobor...cântu-ți răsună
Prin alte lumi celeste...

Soare tainic radiezi,
Aurind magic cuvântul...
Vrei cu mine să visezi,
Să-mi deschid cu el mormântul ?

30 ian 2016
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu