duminică, 12 iulie 2015

MĂ MILUIEŞTE , DOAMNE !



Mă miluieşte, Doamne,
de-mi scrie-n cartea vieţii,
să-mi ispăşesc păcatul
---păcatul de-a iubi !

Mă miluieşte, Doamne
de-acolo din înaltul,
din Raiul Tău, Preasfinte,
dă-mi darul de-a trăi !

Mă miluieşte, Doamne
şi binecuvântare
trimite către mine,
pe stropi de ploaie,
în mângâierea tandră
a aripei de vânt...
pe rază lunii
sau
ce-i rupt din soare,
trimite către mine
---IUBIREA--- prin cuvânt !

Mă miluieşte, Doamne  !
Din noaptea cea cu stele
părtaşă îmi fă luna,
martor de sentimente !
Celestele sclipiri
---răspunsul rugii mele---
le prinde-n pleoapa vremii
şi-a ochiului deschis,
spre infinitul tău,
din care m-am desprins !

Mă miluieşte, Doamne !
Tu ruga îmi primeşte
de-mi dă seninul zilelor de vara !
A lor dogoare
încingă-mi trupul,
inima-mi tresară...
Ascultă-mi ruga ce Ţi-o plâng
pe-acorduri de vioară !

Mă miluieşte, Doamne !
Tu pune-i slovă inimii
cuvântul cel de taină
---IUBIREA---fie-i cântul,
pe-a ritmului trăire
îmbrace-mi sufletul
cu-o altă, nouă, haină !

Mă miluieşte, Doamne,
din zori până în noapte,
din noapte până-n zori !
Să cant... să zbor...
să mai trăiesc... se poate?

Mă miluieşte, Doamne
cu-ai dragostei fiori !

12 iulie 2015
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu