vineri, 10 iulie 2015

CONVOI MORTUAR



Ecou fac paşii pe caldarâmul rece .
Învăluiţi ca mutii în mantia tăcerii,
Convoiul mut în doliu pe mine mă petrece,
La crucea cea de lemn îngrop chinul durerii.

Ecou fac paşii pe caldarâmul rece
Şi triste gânduri lasă în drum spre cimitir...
Un dascăl ce dă tonul şi nimeni nu-l întrece,
Un popa cântând jalnic 'mbrăcat într-un porfir...

Învăluiţi ca mutii în mantia tăcerii,
Alaiul mă petrece pe ultimul meu drum.
Aprinse-s lumânări ca-n noaptea Învierii,
De gânduri doar de bine am parte doar acum...

Convoiul mut în dolui pe mine mă petrece,
Coroane, flori, regrete pe mine mă-nsotesc.
Afară-i întuneric şi e aproape rece ;
Groparii fac de straja şi groapa-mi pregătesc...

La crucea cea de lemn îngrop chinul durerii.
În ochii cei de gheata inchisi pentru vecie,
Imagini sunt cu tine...cer clipa revederii...
Alaiul tău cu tine mi se alătur' mie...

La crucea cea de lemn îngrop chinul durerii.
Convoiul mut în doliu pe mine mă petrece.
Învăluiţi că mutii în mantia tăcerii,
Ecou fac paşii pe caldarâmul rece .

Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu