duminică, 24 mai 2015

SPRE NEMURIRE ...


 

 Trec anii ...

SPRE NEMURIRE ...

Eu strâng secunele în mine,
ducându-mă tot mai aproape de Cel ce m-a creat. 
O cărămidă sunt 
din lut, din apă şi din duh, 
îndumnezeită în sfânta taină  a botezului ,
pentru a fi zidită la facerea lumii. 
Preotul îmi îndrumă paşii gândurilor, 
prin vijelia ploilor biciuitoare,
în vreme ce trupul este spălat, 
albindu-se de atâta terecere de timp.

SPRE NEMURIRE !

Mă-ndrept spre nemurire,
cu dragostea mâna în mâna,
fiind , eu , 
rod al dragostei cereşti .
Mă-ndrept spre nemurire,
urcând cu mine vise,
şi pretenţia unor idealuri lumeşti,
târându-le până în vârful curcubeului,
murdarindu-le de iluzia culorii,
apoi, 
lăsându-le să zboare,
sau ...
să alunece pe celalaltă parte,
pentru a da culoare clipelor vieţii...
celor ce curg,
ce curg...

SPRE NEMURIRE...

25 mai 2015
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu