sâmbătă, 30 mai 2015

DOAR AMINTIRI ...



Mă duce gândul la vioară,
la cântul cel zicea atunci...
Ţi-aduci aminte ...într-o seară,
romanţă dulce...vorbe dulci...

Ţi-aduci aminte cum pe vremuri
eram noi fericiţi în doi...?
Şi-n amintire mă cutremuri,
când gândul fuge înapoi .

O, şi ce dor mi-era de tine,
când de-un minut ne despărţeam...
Ardeam în flăcări---ce minune !
...cum stam la geam de te-aşteptam ...

Odat' , demult, eu, la fereastră,
ascunsă după finul voal,
catandu-te în zarea-albastră,
te aşteptam de mers la bal...

Dar n-ai venit şi-ndepartare
doar păsări, în văzduh zburau...
Te căutau prin vânt, prin soare
şi ţipat trist îmi trimeteau.

Astfel, te-ai dus. Pustiu rămase.
O lume-ntreag-a dispărut,
lăsând tăcerile tăioase,
să strice tot ce s-a-nceput.

...din Eminescu-ţi recitam,
ultima strofă ,,Floare albastră"...
...doar amintiri privind pe geam...
...romanţa...vorbe... lumea noastră...

30 iunie 2015
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu