vineri, 11 decembrie 2015

SUNT INTERVALUL (n+1)



Sunt doar o porţiune de timp !

Sunt un interval matematic !
Un interval deschis
venit din minus infinit,
şi mă îndrept,
eu, ,,n" fiind,
spre ,,n+1",
pentru completarea-mi...
Iar,
dacă si numai dacă ,
acel 1 potrivit,
îl găsesc să mi-l adun
din mulţimea numerelor
raţionale sau...
iraţionale,
atunci,
oricât de raţionali am fi,
prin metoda absurdului,
sau o alta,
neînţeleasă şi neexplicată
până acum,
noi numerele,
ne pierdem raţionalitate,
devenind,
absurd de nebuni,
nebunii infinitului
cu plus,
ce rupem ordinea matematică a exactităţii,
a simpului calcul...
Ne urmăm noile leme
---leme ale inimii.
O nouă ordine
---fără ordine---
cu alte teoreme
---spectacole grandioase---
care atrag şi reţin atenţia adunării,
demonstrând cum...
,,n+1" sunt infinit.

E plin infinitul de nebuni îndrăgostiţi !

11 dec 2015
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu