vineri, 4 decembrie 2015

CU TINE



Cu tine, fiecare zi mi-e primăvară.
Cu tine, ploaia mi-este rod, belşug.
Cu tine, lun-apare în fiece seară.
Cu tine, zorii greu ajung amurg.

Cu tine, somnul de dimineaţă e himeră,
Noi ne-aruncăm acolo-n mreajă lui...
În vis plutim, cu noi o-treagă sferă...
Suntem numai ai noştri şi-ai Universului.

O, ce frumos îmi împleteşti raze de soare !
În taină nopţii stă ascuns la tine-n piept...
Eu strălucesc de-atâta-nfiorare...
Din lumea noastră nu, nu vreau să mă deştept !

Mi-e teamă de bătrânul timp, de şobolani...
Unul roteşte roata, ceilalţi rod
Clipe ferice--- amintiri de ani...
Din viitor iluzii fac un şubred pod....

Cu tine, strâng a fricii negre umbre,
În braţe-ţi mă ascund, la al tău piept...
Alungi, dispar acele gânduri sumbre...
Eu cerc să uit de timpul cel nedrept...

4 dec 2015
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu