luni, 22 iunie 2015

NU AM STIUT CA ...

Nu am ştiut că sărutarea ta 
îmi e izvorul vieţii .
...ochii nu mi se deschid
fără atingerea buzelor tale...
...obrajii nu au culoarea bujorului
până ce, 
tu,
nu-i colorezi atingandu-i
cu roşul catifelei
petalelor de mac...

Nu am ştiut că... 
nasul nu poate inspira,
până nu-ţi simte expiraţia,
---dovada-ţi existenţei ---
spre a transmite 
şi a mă satura de tine, 
în toate celulele...
...dar mai ales inimii,
care te cânta în fiece bătaie,
într-un ritm nebunesc,
ce vibrează
fiinţă-mi
doritoare de viaţă.

Nu am ştiut că buzele mele 
nu pot rosti 
,,te iubesc" 
fără a fi hrănite şi-adăpate
de-ale tale atingeri ,
cu şoapte ,
care-mi deschid
zâmbetul sufletului...
...şi-a te sorbi,
cum soarbe planta 
picătura de rouă, 
într-o vreme de seceta .

Nu am ştiut că vei fi ...
dor...
în trezirea la viaţă .

23 iunie 2015
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu