duminică, 28 iunie 2015

MELANCOLIE



...întâia zi din noua şcoală...
...o altă lume de poveste...
...avea să-mi pună vise-n poală...
...şi mă trezeam în lumi celeste...

...trecură ani din roată vieţii ...
...covorul toamnei iar mă poartă...
...ajunsă-n floarea tinereţii ...
... cu dragostea îmi croiesc soarta...

...o, şi ce basm trăiam atunci...
...romanţele-mi cântau pe strune...
...urcam pe munţi... mergeam prin lunci...
...cuvintele nu pot a spune...

... ce fericire era-n noi...
...era povestea de iubire ...
...privesc trecutul cu ochi goi...
...îl trec pe foaie-n amintire...

...te-ai dus cu toamna şi-ai lăsat...
...în urma ta... toamnă eternă...
...covorul plastic colorat...
...din a lui frunze-mi face pernă...

...trecut-a timpul... s-a tot dus...
...ajunsă-n toamna vieţii mele...
...paşii mă poartă spre apus...
...voi colinda prin lumi de stele...

...acolo regăsi-voi iar ...
...dar nu în toamna-n primăvară...
...alt anotimp din calendar...
...iubirea cea dintaia oară...

29 iunie 2015
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu