vineri, 19 iunie 2015

NECUVINTELE



Mi-ai rămas într-o formă care
 m,a făcut să înţeleg necuvintele...
...tu,
cel ce mi-ai arătat,
dăruindu-mi-le...
... efemeridele ...
... fluturii au zburat din viscere,
formând covorul
ce mă poartă
în căutarea a ceea ce
e CUVÂNTUL,
ca...
matriţa magică
în formulă verbului
A FI.

Din sfere-nalte
mă mângâie pe frunte
constelaţii...
...Fecioara-mi împrăştie
argintul gândurilor,
colorându-le de iluzia vieţii
---piatră de încercare a puterilor omeneşti.

...baloane de spumă
...clipele...
ne stropesc fiinţă trecătoare,
în momentul spargerii,
spre-aducere aminte
de golul din noi,
din care,
doar...
ecoul CUVÂNTULUI
capătă consistentă,
în trăirea culorilor ,
de pe aripi de...
...fluturi...
...de...
...clipe ...

...şi-n noaptea căutărilor,
oricâtă fermecare-ar fi,
în tăcere
ţi-oi răspunde
de dincolo de...
...NECUVINTE .

19 iunie 2015
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu