miercuri, 8 iunie 2016

ÎNGERUL LACRIMII MELE



Ești îngerul lacrimii mele,
Tu zboară-mi cu ruga în sus!
Al vieții copac pe smicele
Plin e de fluturii ce ia-i adus.

Ești îngerul lacrimii mele,
Și gândul ce-o coardă vibrează,
Acordu-i se-aude la stele,
Cu sufletul meu, tu înger, valsează!

Tu zboara-mi cu ruga în sus!
Culoare îi pune din soare
Acum, la frumosu-mi apus ...
Speranță-n mai bine ce doare!

Al vieții copac pe smicele,
Franjuri de zori mai păstrează,
Amintiri și usoare și grele,
Pe firul nisipului tot pendulează ...

Plin e de fluturii ce ia-i adus
Văzdhu-n apus ne-nconjoară ...
Cu ei zbura-vom mai sus, tot mai sus ...
Pe acorduri de vals ... tu arcuș, eu vioră ...

.....................................................................................

Odată cu fluturii ce i-ai adus
În copacul cu ramuri smicele,
Culege-mi ruga, o înalță în sus
Tu, îngerul lacrimii mele!

9 iun 2016
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu