sâmbătă, 16 aprilie 2016

EU ... PUNCT


Într-o lume bine orânduită,
într-o deplină neorânduială,
apar ...
... eu ...
într-un acum care-a fost,
între suspans,
ca punct de reflecție,
ca un ...
gând ...
după ce
mai întâi
am avut valoare de
punct
așezat de-a dreapta notei muzicale,
sunet
al corzii invizibile ...
cu bătaie lungă
până în timpane.
Și tot ca ...
punct
mă mișc
după legile mecanicii newtoniene,
în modele de expresii matematice simple
în deplină înțelegere cu ...
acel
punct
algebric.
Și, Doamne,
când știu sigur
că am fost
punct
după toate cuvintele
care s-au scris
într-o poezie de dragoste ...
îmi vine
să mă împart
în cele patru puncte cardinale
pentru ca ...
măcar în roza aceasta
să îmi găsesc
și să mă aflu
punct de fierbere!
16 aprilie 2016
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu