joi, 14 aprilie 2016

ACT NELEGIUT

ACT NELEGIUT

Am ,,furat''
şi ca orice furăciune
se vrea
a fi în taină ...
o taină ...
spusă la cele de taină.
... apoi am şters-o englezeşte ...
de teamă să nu fiu prinsă,
dispărând în ceața dimineții
- găsind-o ca pe cea mai bună prietenă
dispusă să mă acopere,
să îmi ascundă pașii,
învăluindu-mă-n ea ...
cu misterul gândului
care-l luam cu mine.

Am furat o bătaie de cord,
prinsă-ntr-un gând
luuung ...
cât anotimpul din
Valea uitării.

Și-a rostogolit timpul basmul peste mine ...
eu,
prinsă-n farmecul lui ...
unde ...
el ...
era timpul ...
era suspansul
ce mă ținea cu sufletul la gură,
în vremea actului meu nelegiuit
de a fura.

Am furat basmul ...
timpul lui ...
mirarea ... pierzându-se
pe zâmbetul buzelor ascuns ...
împreună cu pașii
ce s-au pierut în ceață.

14 aprilie 2016
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu