marți, 29 martie 2016

ÎNGER SAU DEMON


Eu ... sunt!
Tu ... ești!
Noi ... suntem ...
respiraţia timpului!

Începe ...
prin a ne expira,
apoi,
preţ de-o viaţă,
suntem deliciul lui,
lăsându-ne
să fim pentru unii
Îngeri,
pentru alții
Demoni ...

Când dă un autovehicul peste ...
mine,
tine,
noi,
și ...
ajunși la morga,
se acordă un alt fel de ...
Timp ...
... să te întrebi,
așa ...
într-o doară,
dacă ...
el,
Timpul,
ți-a trimis mașina lui la scară,
pentru evenimentul final,
ce s-a precipitat,
sau ...
dacă a strănutat de la viroza,
ori poate rotavirusul
care
de ceva vreme
tot circulă prin spital.

Am Timp ...
ai Timp ...
avem  Timp ...
ce fel de Timp ?
... să punem întrebări:
în vremea mea,
în vremea ta,
în vremea ... noastră
ce-am fost fiecare ...
fiecare pentru fiecare ...
Înger ...
sau ...
Demon ?
... deliciu, sigur am fost!

In final ... inspirați ...

23 martie 2016
Mara Emerraldi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu